Al 59 jaar zijn wij gevestigd op hetzelfde adres en bereikbaar via hetzelfde telefoonnummer. Daarmee zijn wij onbetwist het meest vertrouwde adres voor uw nieuwe kunstgebit. Maar ook voor een klikgebit op implantaten, plaatjes, staalframes, reparaties, pijnklachten: wij staan voor alle kunstgebit dragers klaar. Vertrouw alleen op pure deskundigheid en jarenlange ervaring als het om uw mond gaat.
Tandprothetische praktijk
Wij zijn een klantvriendelijke en professionele tandprothetische praktijk, daarom kunt u bij ons zonder verwijzing of tussenkomst van een tandarts terecht! Een tandprotheticus is een paramedisch specialist in het aanmeten en vervaardigen van zowel volledige kunstgebitten als gedeeltelijke kunstgebitten (ook wel plaatje of partiële prothese genoemd). Dit geldt óók voor het aanmeten en vervaardigen van overkappingsprothesen op zowel natuurlijke elementen als op implantaten: oftewel het aanmeten en vervaardigen van klikprothesen of klikgebitten (gebitsprothese op implantaten).
Dentilia is aangesloten bij:
U bent als cliënt niet tevreden of heeft u een klacht over de geleverde diensten van Dentilia dan kunt u de volgende stappen nemen om dit kenbaar te maken:
- Dentilia heeft haar klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij Quasir.
- Via onderstaande contactgegevens kunt u in contact komen met Quasir en uw klacht kenbaar maken. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met u opnemen.
- De klachtenfunctionaris van Quasir zal u vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van uw klacht.
Contactgegevens Quasir:
- post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA
- e-mail:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. Klachtenbemiddeling - telefonisch: 06-48445538 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr)
- Uiterlijk binnen 48 uur na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.
- Meer informatie over Quasir te vinden via quasir.nl
Download hier het Model Klachtenregeling zorgaanbieders